Merkstrategie
Een sterke merkstrategie maakt jouw merk
Om jouw merk goed in beeld te brengen bij het juiste publiek, moet jouw strategie staan als een huis. Samen gaan we aan de slag en halen we naar boven wat jouw merk onderscheidend maakt. Wat is de essentie van jouw merk, welke doelen horen hierbij en wat maakt je uniek?
Een sterke merkpositionering hangt samen met betekenisvol zijn. We kijken naar de positionering die past bij jouw organisatie, een waardevolle plek in de markt verovert en zorgt voor herkenbaarheid. Hieruit ontstaat een merkbelofte in de taal van jouw organisatie die benadrukt waar je voor staat, waarmee je jouw doelgroep vasthoudt en waarmee je nieuwe klanten aantrekt.
Merkverhaal en campagnestrategie
Een campagne zonder strategie is als een huis zonder dak. Niet waterdicht en daarmee niet effectief. Een kans om aan te pakken dus!
Welke doelgroep wil je aanspreken? Wat wil je precies gaan lanceren? En hoe, met welke content en waar bereiken we die ideale doelgroep? Bij het bepalen van een campagnestrategie kruipen we in de huid van je doelgroep om te ontdekken waar zijn of haar hart sneller van gaat kloppen. Vanuit daar vinden we de juiste triggers om de campagne succesvol te starten.